vrijdag 13 april 2012

Tada...een eerste overzichtje!

Man, man, man wat vliegt de tijd! Ik weet heus wel dat ik dat vaker schrijf, maar het lijkt steeds sneller te gaan. Moet daar wel meteen bij vermelden dat het ook steeds leuker wordt :-)!

Homemade Happens komt er aan. En de eerste foto's/profielen worden gemaakt en dat is LEUK. Ik word zelf steeds nieuwsgieriger: welke spullen nemen ze mee, hoe gaan ze presenteren, hoe gaan de mensen reageren...



Ook is onze flyer er eindelijk. En ben behoorlijk tevreden! Schrijf 6 mei 2012 in je agenda.

En natuurlijk ook op deze post een klein overzichtje van enkele standhouders:



 Mireille 't Kindt Meubelrestauratie



Meilani & Dorien 

 Meilani Embran
 Soap Art

Moet ik daar nog bij vermelden dat ik druk bezig ben met stof, naald, draad, knopen, lintjes...?

www.kikkerprinses.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten