maandag 19 september 2011

Daar komt de bruid!

Al maanden geleden werd ik gevraagd (of had ik het aangeboden... :-)) om de decoratie te verzorgen voor een bruiloft. Thema: vogels. Daar kunnen we wel wat mee, dacht ik zo! Natuurlijk begint alles met een uitnodiging (Deze kun je zien op de foto met het 'kinder-tasje'). Er werd een taart besteld op basis van de trouwkaart, maar helaas. Door alle drukte geen tijd gehad om daar een foto van te maken. Hopelijk volgt er later nog een foto...

Een bruiloft start met een vrijgezellenfeest! En het moet duidelijk zijn wie de deelnemers zijn aan dat vrijgezellenfeest... dus werd mij gevraagd broches te maken.



Op een vrijgezellenfeest horen opdrachten, zoals een fotoshoot...






Met een mooie broche van De Kikkerprinses, was iedere deelneemster aan de vrijgezellenndag, goed herkenbaar...


En voila, als het dan eindelijk zover is, dan straalt het bruidspaar. Slecht weer voorspeld, maar een heerlijk zonnetje deed haar best.






De bruidmeisjes kregen, net als de bruid, pauw-veren in het haar, de jongens kregen mooie boutonnieres.


En kleine tasjes om de kinderen bezig te houden. Inhoud: bellenblaas, kleurpotloden, kleurplaten, snoepje, koekje....


Vogels en kooien op de tafel konden natuurlijk niet ontbreken...




Iedere gast kreeg na afloop een "give-away", of een "bedankje". Een 'lovebird' of een geluksvogel, noem het zoals je wil. Met zangzaad... Het was uiteindelijk een hele drukke, maar zeer leuke periode vol voorbereidingen... Ik hoop binnenkort nog wat meer foto's te plaatsen!
www.kikkerprinses.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten