woensdag 9 februari 2011

Opnieuw een cadeautje...

Het blijft fijn om met de stoffen van Ikea "kleine" cadeautjes te maken of nieuwe patronen (goedkoop) uit te proberen. Dit keer heb ik deze vrolijke stof, ontworpen door Eva Lundgreen, gebruikt.

Het is deze kleine kindertas geworden. Zoals al eerder gemeld, hou ik er niet van om geld cadeau te geven. Dan maar een mooie verpakking rond dat geld maken...



Wat 'opgeleukt' met een eenvoudige bloem, maar het geeft het toch net wat extra! De bloem komt uit het boek "100 bloemen om te haken en te breien" van Lesley Stanfield.

Ja, ik ben tevreden. Nu maar hopen dat de ontvanger dat ook is :-).



Er zijn ondertussen al heel wat bestellingen af, en ook heb ik de stock bijgewerkt. Nu is het nog even wachten op mooi weer om foto's te maken. De foto's van boven heb ik 'even snel' gemaakt, omdat ik verder geen tijd had. En toen was het natuurlijk net mooi weer... Ach, er komt nog wel een dag...

http://www.kikkerprinses.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten