donderdag 26 maart 2009

Little leaf elf/Kleine blad elf

Vorige week mijn bestelling van Het Winterkoninkje binnengekregen. En het was nog mooier dan verwacht! Je moet absoluut de website een keer bekijken (http://www.hetwinterkoninkje.nl/). Ze heeft prachtige geschenken (voor jezelf of een ander) zeker wanneer je een prematuur kindje hebt gekregen of een baby’tje hebt verloren. Zelf heb ik een bladelfje besteld. Tussen onze eerste en derde kindje zat nog een prachtig meisje dat na vijf maanden zwangerschap dood is geboren. Nu is het voor een volwassene soms moeilijk om te begrijpen dat zoiets gebeurd, maar voor (kleine) kinderen is het nog veel moeilijker. Het bladelfje maakt alles wat tastbaarder…


Last week I received my order, which I had placed at “Het Winterkoninkje”. You have to check out her website (http://www.hetwinterkoninkje.nl/). She sells the greatest gifts to give (or to buy for yourself) when you’ve had a premature baby or lost a child. I have ordered a leaf elf (can’t find another translation). I was pregnant of a beautiful baby girl, which died after five months of pregnancy. It is very difficult for adults to understand something like that, imagine the impact on a (young) child. The little leaf elf makes it a bit easier…









Maar zelf heb ik ook niet stil gezeten. Zo heb ik deze klantenbestelling afgemaakt. Het is een i-podtasje van vilt. Marjolein, ik hoop dat het naar je wens is.

I 've also been busy last week and finished this customized order. It is an i-pod pouch of felt. Marjolein, I hope you 'll love it!


En deze week ben ik ook druk bezig met wat klantenbestellingen. Ze zijn nog niet helemaal klaar. Foto's volgen...

And this week I am also busy with some customized orders. They are not quiet finished yet. Photo's will follow...

www.kikkerprinses.com
www.jolieenchic.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten